Είσαι σχεδόν έτοιμος/η

Ακολούθησε τα βήματα παρακάτω για να ολοκληρώσεις την αγορά

Συχνές ερωτήσεις

Πόσο χρόνο χρειάζεται για μια αποστολή;

Στην παρούσα φάση παρέχουμε ένα τρόπο αποστολής: “Standard Delivery” με εκτιμώμενο χρόνο αποστολής: 2-4 εργάσιμες ημέρες για αποστολές εντός Αττικής 3-7 εργάσιμες ημέρες για αποστολές στην υπόλοιπη Ελλάδα.

Δεν έχω παραλάβει email επιβεβαίωσης παραγγελίας/αποστολής;

Λάβετε υπόψη ότι σας αποστέλλεται αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν η παραγγελία σας αποστέλλεται. Ελέγξτε όλους τους φακέλους, συμπεριλαμβανομένου του junk folder, καθώς θα προέρχεται από μια μη εξουσιοδοτημένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Για να διασφαλίσετε ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας προσεγγίζουν, προσθέστε το domain racquetcreation.gr στη λίστα ασφαλών αποστολέων σας.

Μπορώ να παραλάβω από φυσικό κατάστημα;

Προσφέρουμε τη δυνατότητα παραλαβής από το φυσικό μας κατάστημα. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στη σελίδα πληρωμής. Εαν το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο θα σας ενημερώσουμε με email ή τηλεφωνικά για παραλαβή κατόπιν κράτησης.

Μπορώ να κάνω track την παραγγελία μου;

Ναί. Θα σας αποσταλεί ένα μήνυμα επιβεβαίωσης αποστολής μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία της παραγγελίας σας. Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα περιέχει επίσης τον αριθμό παρακολούθησης. Ζητούμε επίσης έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου ώστε ο courier μας να σας ενημερώσει για την κατάσταση της παραγγελίας σας.

Είναι ασφαλές να παραγγέίλω online;

Ναι, χρησιμοποιούμε κρυπτογράφηση SSL σε βιομηχανικό επίπεδο για την προστασία των λεπτομερειών σας. Οι δυνητικά ευαίσθητες πληροφορίες όπως το όνομα, η διεύθυνση και τα στοιχεία της κάρτας σας κωδικοποιούνται έτσι ώστε να μπορούν να διαβάζονται μόνο στον ασφαλή διακομιστή. Αυτές οι πληροφορίες έχουν επικυρωθεί για να εξασφαλιστεί ότι στέλνονται μόνο σε αυτόν τον ασφαλή διακομιστή και ελέγχονται για να βεβαιωθείτε ότι δεν έχουν αλλοιωθεί κατά τη διάρκεια της μεταφοράς. Έλεγχοι ασφαλείας πραγματοποιούνται επίσης σε όλες τις συναλλαγές, προκειμένου να διασφαλιστεί η αυθεντικότητα κάθε πληρωμής με κάρτα.

Ποιος πληρώνει για τα μεταφορικά μιας επιστροφής;

Εάν επιστρέφετε ένα μη ελλατωματικό προϊόν, θα επιστρέψουμε μόνο το κόστος του αντικειμένου και όχι το αρχικό κόστος παράδοσης. Σε περίπτωση επιστροφής ενός ελαττωματικού στοιχείου για επιστροφή χρημάτων, θα επιστρέψουμε τόσο τα αρχικά έξοδα αποστολής όσο και τα έξοδα αποστολής επιστροφής.