[vc_row enbale_extend_design_options=”yes” vc_custom_design_options_reponsive=”%5B%7B%22screen%22%3A%221280%22%2C%22padding_top%22%3A%220%22%7D%5D” hidden_markup=”” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2e496″ css=”.vc_custom_1546934926694{padding-top: 25px !important;}” responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1237390446″][vc_column][vc_tta_accordion c_position=”right” active_section=”1″ lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2e4db” css=”.vc_custom_1539923385819{margin-bottom: 35px !important;}”][vc_tta_section title=”Delivery” tab_id=”1539850026798-d9dfae6a-f00e” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2e51b”][vc_toggle title=”Ποιά υπηρεσία χρησιμοποιείτε για αποστολες;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2e555″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_416257286″]Χρησιμοποιούμε Γενική Ταχυδρομική για αποστολές προϊόντων και παραλαβές ρακετων για σέρβις από όλη την Ελλάδα.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Πόσο χρόνο χρειάζεται για μια αποστολή;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2e590″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_79489606″]Στην παρούσα φάση παρέχουμε ένα τρόπο αποστολής: “Standard Delivery” με εκτιμώμενο χρόνο αποστολής:

2-4 εργάσιμες ημέρες για αποστολές εντός Αττικής

3-7 εργάσιμες ημέρες για αποστολές στην υπόλοιπη Ελλάδα[/vc_toggle][vc_toggle title=”Δεν έχω παραλάβει email επιβεβαίωσης παραγγελίας/αποστολής;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2e640″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_925560007″]

Λάβετε υπόψη ότι σας αποστέλλεται αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη δεδομένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν η παραγγελία σας αποστέλλεται. Ελέγξτε όλους τους φακέλους, συμπεριλαμβανομένου του junk folder, καθώς θα προέρχεται από μια μη εξουσιοδοτημένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Για να διασφαλίσετε ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας προσεγγίζουν, προσθέστε το domain racquetcreation.gr στη λίστα ασφαλών αποστολέων σας.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Μπορώ να παραλάβω από φυσικό κατάστημα;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2e688″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1627985350″]

Προσφέρουμε τη δυνατότητα παραλαβής από το φυσικό μας κατάστημα. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στη σελίδα πληρωμής. Εαν το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο θα σας ενημερώσουμε με email ή τηλεφωνικά για παραλαβή κατόπιν κράτησης. 

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Κάνετε παραδόσεις το Σαββατοκύριακο;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2e6c3″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_402844358″]

Όχι, η εταιρεία μας δεν προσφέρει υπηρεσία παράδοσης τα Σαββατοκύριακα αυτή τη στιγμή.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Μπορώ να κάνω track την παραγγελία μου;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2e780″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1438723372″]

Ναί. Θα σας αποσταλεί ένα μήνυμα επιβεβαίωσης αποστολής μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία της παραγγελίας σας. Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα περιέχει επίσης τον αριθμό παρακολούθησης. Ζητούμε επίσης έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου ώστε ο courier μας να σας ενημερώσει για την κατάσταση της παραγγελίας σας.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Μπορεί κάποιος άλλος να υπογράψει για την παραλαβή μου;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2e7c1″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_953910701″]

Ναι, δεν χρειάζεται να είναι ο παραλήπτης. Η υπογραφή καταγράφεται ηλεκτρονικά για λόγους ασφαλείας. Κάθε υπογραφή στη διεύθυνση θα γίνει αποδεκτή ως απόδειξη παράδοσης.

[/vc_toggle][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Πληρωμές” tab_id=”1539850026891-75139e25-d8bf” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2e90c” responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_452114021″][vc_toggle title=”Είμαι καινούριος, πώς κάνω μια παραγγελία;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2e949″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1777155239″]

Στη Racquet Creation δίνουμε μεγάλη προσοχή για να διασφαλίσουμε ότι η εμπειρία αγορών σας είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολη και ασφαλής.

Χρησιμοποιήστε την Αναζήτηση ή τα μενού για να μεταβείτε στο προϊόν που χρειάζεστε.

Μόλις βρείτε ένα προϊόν, ελέγξτε τις πληροφορίες του για να βεβαιωθείτε ότι είναι αυτό που θέλετε. Σε περίπτωση αμφιβολίας, επικοινωνήστε με την έμπειρη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 21 0804 5839. Μόλις τελειώσετε τα ψώνια απλά πηγαίνετε στο ταμείο, επιλέξτε τη μέθοδο αποστολής που θέλετε και συνεχίστε την πληρωμή. Εάν είστε ευχαριστημένοι με την παραγγελία σας, επιβεβαιώστε την πληρωμή και τα στοιχεία θα σταλούν σε εσάς. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με ένα μέλος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών στο 21 0804 5839 για να πραγματοποιήσετε τηλεφωνική παραγγελία.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Είναι ασφαλές να παραγγέλνω online;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2e988″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_268196643″]

Ναι, χρησιμοποιούμε κρυπτογράφηση SSL σε βιομηχανικό επίπεδο για την προστασία των λεπτομερειών σας. Οι δυνητικά ευαίσθητες πληροφορίες όπως το όνομα, η διεύθυνση και τα στοιχεία της κάρτας σας κωδικοποιούνται έτσι ώστε να μπορούν να διαβάζονται μόνο στον ασφαλή διακομιστή. Αυτές οι πληροφορίες έχουν επικυρωθεί για να εξασφαλιστεί ότι στέλνονται μόνο σε αυτόν τον ασφαλή διακομιστή και ελέγχονται για να βεβαιωθείτε ότι δεν έχουν αλλοιωθεί κατά τη διάρκεια της μεταφοράς. Έλεγχοι ασφαλείας πραγματοποιούνται επίσης σε όλες τις συναλλαγές, προκειμένου να διασφαλιστεί η αυθεντικότητα κάθε πληρωμής με κάρτα.

 [/vc_toggle][vc_toggle title=”Ποιες κάρτες δέχεστε;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2e9c5″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1584800784″]

Δεχόμαστε τις ακόλουθες πιστωτικές κάρτες στο www.racqetcreation.gr, στo καταστήμα λιανικής πώλησης και στις τηλεφωνικές παραγγελίες – Mastercard, VISA, Switch / Maestro, Visa Debit, Delta και Electron.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Τι νόμισμα μπορώ να χρησιμοποιήσω;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2ea00″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1952425535″]Τη δεδομένη στιγμή δεχόμαστε πληρωμές μόνο σε Ευρώ (€).[/vc_toggle][vc_toggle title=”Πώς εφαρμόζω έναν εκπτωτικό κωδικό;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2ea3a” responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1425490499″]Μπορείτε να προσθέσετε έναν έγκυρο εκπτωτικό κωδικό στο Καλάθι Αγορών.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Μπορώ να χρησιμοποιήσω έναν διαφορετικό τρόπο πληρωμής;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2ea6c” responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1664196190″]

Ναί. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το PayPal για να πληρώσετε για τα εμπορεύματα. Δεν δεχόμαστε επιταγές ή κάρτες μαγαζιών.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Πότε θα χρεωθεί η κάρτα μου για την παραγγελία μου;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2eaa7″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1159958090″]

Λόγω της φύσης του συστήματος πληρωμών, το πλήρες κόστος της παραγγελίας θα χρεωθεί στην κάρτα μόλις αυτή τοποθετηθεί.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Οι τιμές σας περιλαμβάνουν το ΦΠΑ;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2eb24″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1247233389″]Όλες οι τιμές μας στο ηλεκτρονικο κατάστημα περιλαμβάνουν το ΦΠΑ.[/vc_toggle][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Προϊόντα” tab_id=”1539852578942-0fab3e5a-c0c2″ lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2eb9b” responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1715041680″][vc_toggle title=”Μπορώ να έχω περισσότερες πληροφορίες για ένα προϊόν;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2ec10″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1812866038″]Εαν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες για ένα προϊόν από αυτές που αναγράφονται ήδη στη σχετική σελίδα μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω:

email στο info@racquetcreation.gr

τηλεφώνου στο 21 0804 5839

ή από κοντά στο φυσικό μας κατάστημα Λεωφόρος Δημοκρατίας 8
Μελίσσια, Αττική, Ελλάδα 15127[/vc_toggle][vc_toggle title=”Μπορώ να κάνω μια παραγγελία μέσω τηλεφώνου;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2ed7c” responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1667774290″]Ναι, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 21 0804 5839 για οποιαδήποτε απορία ή παραγγελία.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Θα ισχύει η ίδια τιμή και στο φυσικό κατάστημα;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2edb7″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1864976687″]

Οι τιμές μεταξύ των καταστημάτων και του διαδικτύου μπορεί να ποικίλουν για διαφημιστικούς σκοπούς. Για να διασφαλίσετε ότι θα έχετε την ηλεκτρονική τιμή στο κατάστημα, χρησιμοποιήστε την υπηρεσία”Παραλαβή από το κατάστημα” online.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Πώς ελέγχω αν ένα προϊόν είναι διαθέσιμο (in stock);” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2ee54″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1120181154″]

Εάν ένα προϊόν είναι διαθέσιμο για να το παραγγείλετε online, αυτό σημαίνει ότι το προϊόν είναι σε απόθεμα. Ο ιστότοπος θα εμφανίζει σαφώς την κατάσταση του αποθέματος.

Ωστόσο, από καιρό σε καιρό και ειδικά με μερικά από τα πιο δημοφιλή προϊόντα μας, λόγω του υψηλού ποσοστού πωλήσεων τόσο στο κατάστημα όσο και στο διαδίκτυο, ενδέχεται να υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις. Θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατόν, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αν κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο.

Εάν επιθυμείτε να γνωρίζετε εκ των προτέρων εάν ένα προϊόν είναι σε απόθεμα, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικά στο 21 0804 5839

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Πώς ξέρω αν η παραγγελία μου ήταν επιτυχής;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2ee90″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_139278440″]

Θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να επιβεβαιώσετε ότι η παραγγελία σας έχει παραληφθεί και βρίσκεται υπό επεξεργασία. Θα λάβετε ένα άλλο μήνυμα επιβεβαίωσης αποστολής μόλις η παραγγελία σας έχει συσκευαστεί και είναι έτοιμη να φύγει από την αποθήκη μας.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Ένα προϊόν στο e-shop είναι Μη Διαθέσιμο. Πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να είναι πάλι σε απόθεμα;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2eecb” responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1602311458″]Ο χρόνος για κάθε προϊόν να είναι πάλι σε απόθεμα διαφέρει, καθώς εξαρτάται και από το χρόνο απόκρισης των προμηθευτών μας. Για μια πιο σαφή εικόνα παρακαλώ καλέστε μας στο 21 0804 5839[/vc_toggle][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Η παραγγελία μου” tab_id=”1539852607000-c0350e51-0a79″ lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2ef7b” responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1818622644″][vc_toggle title=”Πού είναι η παραγγελία μου;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2efb5″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_354042500″]

Οι περισσότερες από τις παραδόσεις μας αποστέλλονται μέσω της Γενική Ταχυδρομικής και θα σας στείλουμε ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τον αριθμό παρακολούθησης της παραγγελίας σας. Μπορείτε επίσης να βρείτε τον αριθμό παρακολούθησης στην παραγγελία σας στο “Ο Λογαριασμός Μου”

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Πώς μπορώ να καταθέσω ένα παράπονο;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2f02a” responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_268876354″]

Στη σπάνια περίπτωση που κάνουμε ένα λάθος είμαστε πολύ ανοιχτοί να λάβουμε όλα τα σχόλια των πελατών μας. Υπάρχει πάντα περιθώριο βελτίωσης. Επικοινωνήστε μαζί μας

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση/ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2f068″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1786101030″]

Λόγω της μεγάλης ποσότητας παραγγελιών που λαμβάνουμε, έχουμε ένα σύστημα αυτόματης τιμολόγησης. Για τυχόν αλλαγές στην παραγγελία σας, καλέστε μας αμέσως μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας. Μπορούμε να προσπαθήσουμε να σταματήσουμε ή να τροποποιήσουμε την παραγγελία σας με την ομάδα αποστολής μας, αν δεν είναι δυνατόν, θα σας συμβουλέψουμε για τα επόμενα βήματα.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Μπορώ να έχω ενημέρωση για την κατάσταση της παραγγελίας μου;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2f11e” responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1137119911″]

Μπορείτε να λάβετε μια ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας σας, ελέγχοντας την παραγγελία σας στην ενότητα “Ο λογαριασμός μου”. Θα χρειαστεί να συνδεθείτε για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτήν την περιοχή

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Έχω μια νέα διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και δεν μπορώ να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασής μου. Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2f194″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_928093727″]

Μπορούμε να αλλάξουμε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για εσάς, υπό την προϋπόθεση ότι μπορείτε να απαντήσετε σε κάποιες ερωτήσεις ασφαλείας. Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη το απόρρητο δεδομένων και πρέπει να επαληθεύσουμε ποιοι είστε. Αφού επικυρωθεί και αλλάξει η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, μπορείτε να ζητήσετε online έναν νέο κωδικό πρόσβασης.

[/vc_toggle][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Αποζημιώσεις και Επιστροφές” tab_id=”1539852809441-61763179-67c6″ lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2f1cf” responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_969453375″][vc_toggle title=”Πώς επιστρέφω ένα προϊόν;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2f209″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1721898039″]Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω email για να σας καθοδηγήσουμε στα βήματα επιστροφής ενός προϊόντος.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι έχετε λάβει την επιστροφή μου;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2f23b” responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1369376910″]

Στόχος μας είναι να επεξεργαστούμε τις αποδόσεις εντός 5-7 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή τους. Θα λάβετε ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόλις ολοκληρωθεί η επιστροφή.

Προτείνουμε να σημειώσετε την αναφορά αποστολής που δόθηκε όταν στείλατε το στοιχείο πίσω. Αυτό θα σας επιτρέψει να παρακολουθείτε το δέμα σας σε κάθε στάδιο της παράδοσης, ακόμη και όταν το λαμβάνουμε.

Σε περίπτωση που έχετε ερωτήσεις σχετικά με την επιστροφή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω τηλεφώνου στο 21 0804 5839.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Πόσο θα χρειαστεί για να λάβω την αποζημίωσή μου;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2f277″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1842344808″]

Μόλις λάβουμε τα αντικείμενα σας πίσω, το τμήμα επιστροφών μας θα επιθεωρήσει και θα τα αποθηκεύσει εκ νέου. Μόλις το τμήμα επιστροφών μας το κάνει αυτό, δημιουργείται αυτόματη επιστροφή χρημάτων στο σύστημά μας. Η εκκρεμούσα επιστροφή χρημάτων σας υποβάλλεται στη συνέχεια από το τμήμα λογαριασμών μας πίσω στην αρχική μέθοδο πληρωμής. Αυτή η διαδικασία συνήθως διαρκεί 5-7 εργάσιμες ημέρες. Κατά την επιστροφή των προϊόντων σας παρακαλούμε να θυμάστε να συμπεριλάβετε το αρχικό σας τιμολόγιο, χωρίς αυτό να μπορεί να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Τι να κάνω αν παραλάβω ένα προϊόν που έχει κάποια ζημιά;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2f2b3″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_907323016″]

Στη Racquet Creation ελπίζουμε να είστε ικανοποιημένοι με τις αγορές σας. Δίνουμε μεγάλη προσοχή στην αποστολή αγαθών με την υψηλότερη ποιότητα, ωστόσο γνωρίζουμε ότι μερικές φορές τα πράγματα μπορεί να πάνε στραβά και θα χρειαστεί να επιστρέψετε ένα αντικείμενο. Ακολουθήστε την ακόλουθη διαδικασία: Θα χρειαστεί να μας στείλετε μια εικόνα όλων των ζημιών που προκλήθηκαν, στη διεύθυνση info@racquetcreation.gr. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει τον αριθμό αναφοράς σας, ένα αντίγραφο του τιμολογίου σας και μια εικόνα του προϊόντος που λάβατε. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές και επιστροφές χρημάτων εδώ.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Ποιος πληρώνει για τα μεταφορικά μιας επιστροφής;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2f32e” responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1188113648″]Εάν επιστρέφετε ένα μη ελλατωματικό προϊόν, θα επιστρέψουμε μόνο το κόστος του αντικειμένου και όχι το αρχικό κόστος παράδοσης. Σε περίπτωση επιστροφής ενός ελαττωματικού στοιχείου για επιστροφή χρημάτων, θα επιστρέψουμε τόσο τα αρχικά έξοδα αποστολής όσο και τα έξοδα αποστολής επιστροφής.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Πώς καταθέτω ένα παράπονο;” lebe_custom_id=”lebe_custom_5bc95e8f2f3a4″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_314821467″]

Εάν δεν είστε ευχαριστημένοι με οποιαδήποτε υπηρεσία προσφέρουμε ή έχετε ένα γενικό σχόλιο, μη διστάσετε να μας γράψετε στο info@racquetcreation.gr

[/vc_toggle][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

Καλάθι αγορών
Scroll to Top